Buzz ရဲ႕ အဓိကလုပ္ေဆာင္ခ်က္္ ၅ ခု

ဇင္မင္းထြန္း(အမရပူရ) | 8:16 PM |

 G O O G L E  B U Z Z 

Google Buzz ဆိုတာ PC ဒါမွမဟုတ္ Mobile ေပၚမွာ အသံုံးျပဳႏိုင္ျပီး လူမႈေရး network ေတြ အားလံုးကုိ ေပါင္းစည္း လိုက္တာ Rss တစ္ခုအေနန႔ဲ Buzz က ေဖာ္ျပေပးတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အရာအားလံုးဟာ လက္ရွိရွိေနတဲ့ gmail နဲ႔ google.com ရဲ႕ ပင္မအေျခခံ အေဆာက္အအံုထဲမွာပဲ ရွိေနပါတယ္။

Buzz ရဲ႕ အဓိကလုပ္ေဆာင္ခ်က္္ ၅ ခု

     Google buzz မွာ gmail ကိုသံုးျပီး email ပို႔ခဲ့တဲ့သူေတြကုိ သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္ အလိုအေလွ်ာက္ ထည့္သြင္းေပးတဲ့ Automatic friend lists၊ picasa နဲ႔ twitter တို့လို siurces ကို feed တစ္ခုထဲအျဖစ္ ေပါင္းစပ္ေပးတဲ့ Rich fast sharing ပါရွိျပီး photo ေတြကို အရြယ္အစားအျပည့္နဲ႔ ၾကည့္္႐ႈႏိုင္ျခင္း၊ မိသားစုနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြၾကားမွာ ေျပာင္းလဲႏိုင္တဲ့ public and private sharing ၊ facebook လိုမ်ိဳး update ေတြကို email ပို႔မယ့္အစား buzz မွာ ပါဝင္လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ျပီး Buzz thread မွာ ပါဝင္တဲ့အရာအားလံုးကို update အၿမဲတမ္း လုပ္ေပးေနမယ့္ inbox integration ၊ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ဆင့္ပြား သူငယ္ခ်င္းမွာ ပါဝင္တဲ့ အရာေတြဟာ ကိုယ္နဲ႔ သိကၽြမ္းမႈမရွိရင္ေတာင္မွ recommended buzz က feedback လုပ္ခ်ိန္တိုင္းကို ေလ့လာေနျခင္း စတာေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ Google buzz ဟာ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ gmail ထဲမွာ tab အသစ္တစ္ခုအျဖစ္ ျမင့္တက္လာသင့္ ပါတယ္။

     Android နဲ႔ iphone browser ေပၚက google.com ကေန buzz ဟာ mobile မွာလည္း လုပ္ေဆာင္ ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ခလုတ္တစ္ခုကို ႏွိပ္လိုက္တာနဲ႔ တည္ေနရာကို ရွာေဖြေဖၚျပေပးႏိုင္ပါတယ္။ အဲဒီကတစ္ဆင့္ buzz ဟာ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းနဲ႔ စားေသာက္ဆိုင္လို အရာေတြရဲ႕ သတင္းအခ်က္အလက္ကို feed လိုအပ္ခ်က္နဲ့ အံဝင္ခြင္က် စီမံေပးႏိုင္ပါတယ္။

Facebook နဲ႔ Titter အစား Google buzz ကို ဘယ္အခ်ိန္မွာ သံုးသင့္သလဲ။

     ဒီကေန႔နည္းပညာမွာ google buzz ဟာ လူတိုင္းပါးစပ္ဖ်ားမွာ ရွိေနပါတယ္။ ခ်ီးမြမ္းမႈေတြေရာ၊ အဆိုးျမင္မႈေတြနဲ႔ပါ ေရာေႏွာေနျပီး ေကာင္းမြန္တဲ့ အရာလို႔ ေျပာႏိုင္ေပမယ့္လည္း ႐ိုးရွင္းမႈေတာ့ မဟုတ္ပါဘႈး ။ ဒီအခ်က္ကေတာ့ တစ္ေယာက္ေယာက္ဟာ ဒါကုိ တကယ္တမ္း အသံုးျပဳႏိုင္တဲ့အထိ ဘယ္ေနရာေတြကို ပိုင္ဆိုင္ထားျပီး ဒါကို အသံုးျပဳမယ္ မျပဳဘူးဆိုတာ ေဖာ္ထုတ္ျပဖို့ ခက္ေနႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လူမူ media ကၽြမ္းက်င္သူတို႔ရဲ႕ အၾကံေပးခ်က္ေပၚ မွီခိုေနမွာထက္ facebook၊ Twitter ဒါမွမဟုတ္ အျခား social network အမ်ိဳးအစားေတြ ထက္ Buzz ကိ္ု ေရြးခ်ယ္သင့္တယ္ ဆိုတာေတြနဲ႔ မရရွိႏိုင္တဲ့ အခ်က္ေတြကို ဆက္လက္ေဖၚျပပါမယ္။

လူၾကိဳက္မ်ားတဲ့ ၅ ေနရာ

1. Buzz ဟာ ေကာင္းေကာင္း စုစည္းထားႏိုင္ပါတယ္။
     Google က ဝန္ေဆာင္မႈေတြ အေရာင္းရဆံုးေနရာ ျဖစ္ႏိိုင္တာကေတာ့ သူုဟာ အရာရာတိုင္းကို တစ္ေနရာတည္းမွာ ဆြဲသြင္းထည့္ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ wave ဟာ ဆက္သြယ္ေရးေပါင္းစည္းထားမႈ ျဖစ္တယ္ဆိုရင္ buzz ကလည္း လူမႈေရးကမၻာ အတြက္ အတူတူျဖစ္လာျပီး gmail အသံုးျပဳသူေတြအတြက္ ေကာင္းတာကေတာ့ email ဝန္ေဆာင္မႈေတြဆီကို တည့္တည့္ မတ္မတ္ ခ်ည္ေႏွာင္ လိုက္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ ကြဲျပားတဲ့ network ေတြကို log-in ထပ္ဝင္ဖို႔ မရွိေတာ့ပါဘူး။ ဒီလိုမ်ိဳး ရပ္တည္ဖို႔ buzz က twitten picasa နဲ႔ flicker တို႔ကို သယ္ေဆာင္လာတာဟာ ေကာင္းတဲ့ စတင္မႈ တစ္ခုျဖစ္ေပမဲ့ တစ္ကယ္တမ္း ျဖည့္စြမ္းဖို႔ အတြက္ကေတာ့ facebook ကိုလည္း ပါဝင္လာဖို႔ သေဘာတူညီမူေတြ လိုပါေသးတယ္။
2. ပါဝင္တာေတြက ေကာင္းမြန္လာပါတယ္။
     Twitter ဒါမွမဟုတ္ facebook လို static icon ျဖစ္တဲ့ link ကိုသာ buzz က ေပးထားတာမဟုတ္ဘဲ URL ဆီက သတင္းအခ်က္အလက္ကို သူကိုယ္တိုင္က ဆြဲယူထားပါတယ္။ Demo video အရ ဘာေတြ ထပ္ရွိသလဲဆိုေတာ့ ျမန္ဆန္စြာလုပ္ႏိုင္ျပီး ေရာက္ရွိေနတဲ့စာမ်က္ႏွာကေန ထြက္သြားဖို႔လည္းမရွိပါဘူး။ ဒါဟာ click ႏွိပ္ရတဲ့ အလုပ္ေတြကို သက္သာသြားေစေပမယ့္ spam link ကို ဘယ္လိုကိုင္တြယ္မလဲဆိုတာ စိတ္ဝင္စားစရာ ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။ မေကာင္းတဲ့ URL တစ္ခုရဲ႕ အျခားတစ္ဖက္မွာရွိတဲ့ မဟုတ္တ႐ုပ္ေတြကို အလိုအေလ်ာက္ ထည့္သြင္းသြားမွာလား၊ ဒါမွမဟုတ္ Gmail လိုမ်ိဳး စီးပြားေရးလုပ္ငန္းအတြက္ အေကာင္းဆံုး filter တစ္ခု ျဖစ္ေနမွာလား ဆိုတာကေတာ့ စဥ္းစားစရာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
3. အသံနဲ႔ update ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါတယ္။
     ဒါဟာ ေကာင္းမြန္တဲ့ ထိေတြ႔မႈတစ္ခုျဖစ္ျပီး မၾကာခင္ဝန္ေဆာင္မူထဲမွာ ထပ္ထည့္လာပါလိမ့္မယ္။ buzz စာမ်က္ႏွာကို အသံနဲ႔ update ျပဳလုပ္ႏိုင္လာပါလိမ့္မယ္။ ပံုမွန္အားျဖင့္ voice recognition လုပ္ေဆာင္ေပးႏိုင္တဲ့ phone ကေနသာ ဒီဟာကို အလုပ္လုပ္ေပးႏိုင္ဖို႔ စတင္ႏိုင္ျပီး ျဖစ္္ႏိုင္တာကေတာ့ Android 2.0 ဒါမွမဟုတ္ သူ႔ထက္ပိုျမင့္တာေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အျခားနည္းအေနနဲ႔ စိတ္ကူးထဲရွိတာေတြကို tweeting ဒါမွမဟုတ္ facebooking မလုပ္ခင္ hand free အတြက္ ေစာင့္ေနရတာကတစ္ဆင့္ ျမင့္တက္လာတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ လူတိုင္းရဲ့ comment ဟာ သူတို႔ရဲ႕ဘဝမွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို သက္ဝင္ေနစဥ္မွာပဲ တခ်ိဳ႕ေသာ ထိခိုက္ဖြယ္ကိစၥေတြ ျဖစ္ေစဖို႔ ဦးတည္လာႏိုင္ပါတယ္။ လူမႈေရးရည္မြန္မႈကိုတစ္ေနရာရာမွာ ေဘးထုတ္ထားခံရပါလိမ့္မယ္။
4. ေရာက္ရွိတဲ့ေနရာကို အေျခခံထားပါတယ္။
     ဒါဟာ Foursquare လိုမ်ိဳး ဝန္ေဆာင္မူေတြက လုပ္ေဆာင္ထားႏိုင္ျပီးသား ျဖစ္ေပမယ့္ ဒီအခ်က္ကေတာ့ Buzz ဟာ အျခားေသာ အရာအားလံုးကို ေပါင္းစည္း ေပးထားခဲ့ျပီး တစ္ေနရာတည္းမွာ ရရွိေစဖို႔ ခိုင္မာေအာင္ ထပ္လုပ္ ထားပါတယ္။ ပံုမွန္အားျဖင့္ အျခားလူမူေရးဝန္ေဆာင္မႈေတြေပၚမွာ ေရာက္ရွိတဲ့ေနရာနဲ႔ GPS co-ordinate ေတြကို မွတ္သားထားႏိုင္ေပမဲ့ သူငယ္ခ်င္းဟာ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဘယ္မွာေန ေနတယ္၊ အခုအခ်ိန္ ဘယ္မွာရွိေနတယ္ ဆိုတာကို Google latitude style စတိုင္နဲ႔ တည့္သြင္းထားတဲ့ ေျမပံုေပၚမွာ ပိုျပီးအာရုံစိုက္ထားပါတယ္။
5. အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္စရာေတြကို ပယ္ဖ်က္ထားပါတယ္။
     Twitter မွာ အေႏွာက့္အယွက္ ျဖစ္စရာ အားလံုးရွိေနျပီး ဒါကပဲ ႏွစ္လိုဖြယ္ အစိတ္အပိုင္းပဲ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒါဟာ လူအုပ္စု ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရဲ့ microblogging network ကို ပိတ္ထားဆဲ ျဖစ္ေနရတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ တစ္ခုလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ေန့ရက္ရဲ့မိနစ္တိုင္းမွာ လူေတြ ဘာျဖစ္္ေနတယ္ဆိုတာ ကိုသိဖို႔ ဘာလုပ္ရမလဲ၊ ျပီးရင္ လူတိုင္းကိုလည္း ကိုယ္ဘာေတြလုပ္ေနတယ္ဆိုတာကို ေဆြးေႏြးမူတစ္ခု ျပဳလုပ္ယူရပါမယ္။
     Google ဟာ Gmail မွာ spam စစ္ထုတ္ေပးႏိုင္တာကအဓိက ေကာင္းမြန္ေနဆဲျဖစ္ျပီး ဒီအခ်က္ကပဲ ကုမၸဏီအတြက္ ခိုင္မာတဲ့အေျခခံတစ္ခု ျပဳလုပ္ေစႏိုင္ကာ မၾကားခ်င္တဲ့ status updates ကိုလည္းပဲ တူညီစြာ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ေစျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ buzz အေနနဲ႔ ဒီဟာကိုထိထိေရာက္ေရာက္စီမံႏိုင္ရင္ twitter နဲ႔ Facebook တို႔ထက္ ေကာင္းက်ိဳးတစ္ခုရွိလာပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီေနာက္ ဆက္သြယ္မႈနဲ႔ ပတ္သက္ခ်က္ေပၚမွာ အေျခခံျပီး အေႏွာင့္အယွက္ေတြေလ်ာ့က်သြားတာဟာ ဆက္သြယ္သူတို့ရဲ့ massage မွာပါရွိတဲ့အရာေတြနဲ့ မဆံုးျဖတ္ပါဘူး။ အဲဒါရဲ႕ရလဒ္ကေတာ့ သိဖို႔ခဲယဥ္းတဲ့တစ္စံုတစ္ေယာက္ဆီကေန စိတ္ဝင္စားဖို႔ေကာင္းတဲ့ comment တစ္ခုအျဖစ္ buzz ကေကာင္းစြာ ခ်ိန္ကိုက္ေပးႏိုင္လာပါလိမ့္မယ္။

မရွိႏိုင္တဲ့အရာ ၅ ခု

1. Gmail မွာ user က ရွိေနရပါမယ္။
     Gmail ေပၚမွာ လုပ္ေဆာင္ေနတာသာ မဟုတ္ခဲ့ရင္ Buzz ကို အသံုးျပဳလို႔ရတဲ့ ေနရာမရွိပါဘူး။ အျခားဝန္ေဆာင္မူေတြမပါဘဲ buzz တစ္ခုတည္းနဲ႔ လုပ္ႏိုင္တာအရမ္းနည္းပါတယ္။ ဒါဆိုရင္ email package တစ္ခုအတြက္ sing up ျပဳလုပ္ရယူဖို႔ဆိုတာ လူေတြအတြက္ ေမးစရာျဖစ္္လာျပီး social network တစ္ခုကို သံုးဖို႔မလိုအပ္ပါဘူး။ Gmail မဟုတ္တဲ့ တျခား mail ေတြသံုးေနသူ မ်ားစြာရွိေနပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီလိုမ်ိဳးဟာ ေနရာတိုင္းမွာ႐ိုးရွင္းမေနပါဘူး။ facebook ရွိေနျပီးသားလိုမ်ိဳးျဖစ္ျပီး ဒါဟာ
ဘယ္ေတာ့မွ ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ သူတို႔ရဲ႕ လက္ရွိ email ပံုစံ အမ်ိဳးအစားကိုစိတ္ေက်နပ္မႈ ျဖစ္ေနျပီးသား ျဖစ္တာေၾကာင့္ buzz ကို ကူးေျပာင္းေရြးခ်ယ္လာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
2. ဒီကေန twitter ကို update မလုပ္ႏိုင္ပါ။
     တိက်တဲ့ Twiter ရဲ့ေျပာၾကားခ်က္အားလံုးကုိ ဆြဲယူႏိုင္ပါတယ္္။ ဒါေပမဲ့ ကုိယ္ပိုင္စိတ္ကူးကို Buzz သံုးျပီး တကယ္တမ္း tweet မလုပ္ႏိုင္ပါဘူး ။ ဘယ္သူေတြက ဘာေတြေျပာထားတယ္ ဆိုတာကို တံု႔ျပန္ခ်င္တဲ့၊ ေကာင္းတဲ့အခ်ိန္ပိုင္း တစ္ခုျဖစ္လာစရာ ရွိေနပါတယ္။ ဒါဟာ ဘာကိုဆိုလိုသလဲဆိုေတာ့ buzz ထဲကို log-in ဝင္မယ္။ ျပီးရင္ Twitter ထဲကို log-in ဝင္ေရာက္တယ္ဆိုတာ ရိုးစင္းတဲ့အရာျဖစ္မလာေပမယ့္လည္း Social ဝင္ေရာက္ျပဳလုပ္ခ်ိန္ကုိသာ ထိထိေရာက္ေရာက္နဲ႔ အခ်ိန္ကို ႏွစ္ဆျဖစ္ေစပါတယ္။
3. သူငယ္ခ်င္းေတြကို ခ်ိတ္ဆက္တာဟာ မေကာင္းပါဘူး။
     Contact book ကေန buzz ဟာ လူအားလံုးကုိ auto-friend လုပ္တာ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ့လည္း email ပို႔တဲ့သူေတြနဲ႔ social က်က် ဆက္သြယ္ခ်င္တဲ့သူေတြကို တူညီေနဖို႔ မလိုအပ္ပါဘူး။ ကုမၸဏီေတြနဲ႔ ဆက္သြယ္မႈေတြ၊ အျခား online stores နဲ႔ ဝန္္ေဆာင္မႈေတြကို ဆက္သြယ္ထားခဲ့တာကို အဆံုးသတ္လိုက္ရမွာလား၊ အမွန္ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ ဒါဟာ Google က ႐ူးသြပ္ေနတာ မဟုတ္ေပမယ့္ buzz sicialcircle ထဲတြင္ လုပ္ငန္းပတ္သက္ဆက္သြယ္မႈ အနည္းငယ္ရွိေနတာကို ရွာေတြ႔ႏိုင္ျပီး ဒါဟာ အေကာင္းဆံုး အေၾကာင္းျပခ်က္တစ္ခု အျဖစ္နဲ႔ပဲ facebook ကိုအစားထိုးႏိုင္ပါတယ္။
4. လူမႈေရး network ဟာ အေႏွာက့္အယွက္ ျဖစ္ေစသလား။
     ဒါကေတာ့ Googoe buzz ရဲ့ noise filter ကိုဘယ္ေလာက္အထိ ယံုၾကည္ႏိုင္သလဲ ဆိုတာဘဲ ျဖစ္ပါတယ္။ Google ဟာ Gmail မွာ spam filtering ကိုအေကာင္းဆံုး လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ေနေပမယ့္ မလိုအပ္တဲ့ message ေတြကို ရွာေဖြဖို႔ လုပ္ေဆာင္ေနသူေတြကလည္း အမ်ားအျပား ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒါဟာ စိတ္ဝင္စားဖြယ္ရာမရွိတဲ့ status update အတြက္ေတာ့ မမွန္ပါဘူး။ ဒါဆိုရင္ twiter ဒါမွမဟုတ္ facebook သံုးမယ့္အစား buzz နဲ႔ စစ္ေဆးၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ဘာေတြကို လြတ္ထြက္ သြားမလဲဆိုတာ မေသခ်ာႏိုင္ပါဘူး။ အဲဒီေနာက္ network မွာရွိတဲ့ အားလံုးကို စစ္ေဆးၾကည့္တာကို အဆံုးသတ္သြားေစႏိုင္ဖို႔ ျဖစ္သြားႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ ဒီကေနပဲ buzz ကလုပ္ေဆာင္တဲ့ အရာေတြကို မယံုၾကည္မႈစတင္ဖို႔ လြတ္သြားတဲ့ဖိတ္ၾကားခ်က္တစ္ခုကိုသာ ျဖစ္ေပၚလာေစပါတယ္။
5. ႐ိုးစင္းေျပျပစ္မႈ။
     Buzz ကို ပထမဆံုးေတြ႔ခ်ိန္မွာ လြယ္ကူတဲ့ဝန္ေဆာင္မႈလို႔ မထင္ရပါဘူး။ twitter နဲ႔ဆိုရင္ Share လုပ္ခ်င္တဲ့ အရာေတြကို ျပဳလုပ္မယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ မျပဳလုပ္ခ်င္လည္း ရပါတယ္။ buzz ဟာ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ လြတ္လပ္ခြင့္ အဆင့္ေတြကို ကြဲျပားစြာ ထားရွိပါတယ္။ status update ေတြကို network တစ္ခုလံုးက ျမင္ေတြ႔ေနနိုင္တယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ ေ႐ြးခ်ယ္ေပးထားခဲ့တဲ့ member ေတြသာ ေတြ႔ႏိုင္ေစပါတယ္။ ဒါဟာ ေကာင္းမြန္တဲ့စိတ္ကူး တစ္ခုျဖစ္ေပမယ့္ ပိုျပီးေတာ့ လိုက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္ေအာင္လုပ္ေလ ပိုျပီးရႈပ္ေထြးမႈေတြ ျဖစ္လာေစပါတယ္။
     ဒါေတြဟာ တစ္စံုတစ္ေယာက္က google buzz ကိုအသံုးျပဳရတာ ျငီးေငြ႕လာႏိုင္တာနဲ႔ လူေတြ အတြက္ ရရွိလာႏိုင္တယ္ ဆိုတာေတြပါပဲ။ ဒီမွာကေတာ့ facebook ၊ twitter တို့ကို ယွဥ္ ျပိဳင္ဖို႔ ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။ ဒါဟာ google ရပ္တည္လာႏိုင္မယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ က်ရႈံးသြားႏိုင္တယ္ဆိုတာကို စတင္တဲ့အရာမဟုတ္ပါဘူး။ ဝန္ေဆာင္မႈ တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ဝန္ေဆာင္မႈတစ္ခုဟာ add-on တစ္ခုသာျဖစ္ျပီး ဒီဝန္ေဆာင္မႈကို gmail ဒါမွမဟုတ္ google တစ္ခုလံုးလိုမ်ိဳး ေတြ႔ျမင္ႏိုင္ပါတယ္။ Gmail မွာရွိေနတဲ့လူေတြကို buzz ဟာ ပိုမိုရရွိႏိုင္ျပီး ဒီ platform အတြက္လည္း sign-up ျပဳလုပ္လာတဲ့လူ အနည္းငယ္ကို ရရွိႏိုင္ပါတယ္။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ ယခု buzz ကို သံုးၾကည့္ေနတာ ထိုက္တန္မႈ ရွိျပီး ေနာက္ထပ္ layer ေတြ ထပ္ထည့္ေနတဲ့ Google ကို ေစာင့္ၾကည့္ေနရပါလိမ့္မယ္္။

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!